Actualizarea Remnant 2 elimină unele părți de „grinding” și face „respecs” mai ușoare

Mai mult „scrap” și nelimitat Orb of Undoing, pentru a început.

(Credit imagine: Gearbox)

Jucătorii Remnant 2 vor găsi acum mai ușor să personalizeze personajele lor și vor avea mai multă libertate de a experimenta „build-uri” datorită modificărilor făcute în patch-ul de ieri.

O limită crescută a trăsăturilor, creșteri ale venitului din Scrap și o modificare a Orb of Undoing sunt schimbări destul de majore care vor face mai ușor nu numai construirea de personaje interesante, ci și modificarea modului în care joci avansând in poveste. Schimbarea pentru Orb of Undoing în special este o modificare mare: elementul care resetează toate punctele de trăsătură cheltuite poate fi acum folosit la infinit.

Dezvoltatorii Gunfire Games au făcut o declarație cu privire la aceste modificări pentru QoL ( Quality of Life ), alături de notele patch-ului de pe site-ul său:

„Deși mai avem câteva lucruri la care lucrăm în ceea ce privește trăsăturile și „grind-ul” pe termen lung (pentru cei care doresc să ia parte), am vrut să facem câteva modificări în acest patch pentru a ne asigura că jucătorii au mai multă libertate de a experimenta. Jucătorilor ar trebui să le fie mult mai ușor pentru Respec și ar trebui, de asemenea, să rămână cu mai mult Scrap în general. Nu am terminat aici, în niciun caz, și acestea nu sunt schimbările mai mari pe care le-am menționat pe Discord și Reddit, dar pe termen scurt, ele ar trebui să ajute la ușurarea sarcinii sau la reconfigurarea construcției și la experimentarea cu diferite opțiuni”, spun dezvoltatorii.

Cealaltă modificare a construcției caracterului este că Trait Cap a fost mărită cu 5 puncte. Acum puteți echipa imediat un al doilea „archetype” atunci când obțineți unul, deoarece cerința de trăsătură a fost eliminată. Vizitați Wallace imediat ce obțineți sau convertiți un alt Engram pentru a face asta.

Există, de asemenea, unele scăderi privind „grinding-ul”, cu venituri crescute din resturi din materiale sparte, cufere obișnuite și rare și din ucigând aberații. De asemenea, acum veți obține Scrap și EXP din Tomes of Knowledge odată ce ați atins limita de trăsătură, așa că acestea nu mai sunt o recompensă premiu.

„Vă mulțumim pentru tot sprijinul acordat de când am lansat Remnant II săptămâna trecută. Răspunsul la joc a fost uimitor de bine văzut și suntem onorați și respectuoși pentru voi toți. De la lansare, ne-am concentrat pe îmbunătățirea experiențelor jucătorilor din întreaga lume. Am făcut trecerea inițială a stabilității și a performanței pe toate platformele, ne-am concentrat pe baricadele apărute in timpul progresiei, erori și am rezolvat unele solicitări de QoL din partea comunității. Aceasta este prima actualizare majoră și intenționăm să remediam problemele în continuare și să adăugam funcții pentru QoL. Încă o dată, vă mulțumim pentru tot sprijinul pe care ni l-ați arătat!” spuse Gunfire Games.

Puteți citi întregul Patch Notes Remnant 2 din 4 august(EN) pe site-ul Gunfire Games.